Aynalar film izle

Aynalar film izle

Türü: Gerilim – Gizem – Korku
Yönetmeni: Alexandre Aja
Yapımı: 2008 – ABD
Senaryosu: Alexandre Aja – Gregory Levasseur
Gösterim Tarihi: 22 Agustos 2008
Görüntü Yönetmeni: Maxime Alexandre
Müziği: Javier Navarrete
Süresi: 1 saat 50 dakikadır.
Başrollerdeki Oyuncuları: Amy Smart – Kiefer Sutherland – Paula Patton – Jason Flemyng – Ioana Abur.

Filmin Kısa Özeti: Süper bir filmdi. Filmin başlangıcı, bitişi çok güzel ve anlamlıydı. En sonunda adam aynalara hapsoluyodu çünkü herşey aynaların yansıması gibi görünüyodu. Banyo sahnesinden çok korkmuştum bakamadım oraya. Film bittikten sonra aynalara bakamıyacağımı düşünmüştüm gerçektende bakamadım ama şuan bakabiliyorum. Bu filmin yönetmeni Tepenin Gözleri filmininde yönetmeni bunuda unutmayın Tepenin Gözlerini izle yenler varsa bilirler. Herkese tavsiye ederim çok güzel bir film . İyi seyirler…

devamını oku…

0 yorum: